čtvrtek 13. června 2013

Ukaž kozy (pokud nemáš co říct)

Původně jsem chtěl dneska urážet holky, co maj jako profilovou či úvodní fotku jenom svůj výstřih, ale pak jsem si uvědomil, že bych tím ztratil značnou část svejch followers na twitteru. Já mám vůbec k výstřihům hrozně ambivalentní vztah. Na jednu stranu miluju prsa (na žebříčku toho, co mám na planetě Zemi nejradši zabírají druhé a třetí místo hned po koťátkách), na druhou stranu mám pocit, že když má holka potřebu vyvalovat kozy víc než je třeba, snaží se upoutat pozornost na svoje tělo, protože zbytek její osobnosti stojí za píču. Navíc nemám rád tu manipulaci s primitivními mužskými mozečky na úrovni primárních fyzických potřeb.

A jakoby toho nebylo málo, i v případě částečného veřejného vystavování znaků plodnosti platí dvojí metr. Když vyleze holka s výstřihem mezi lidi, mužská populace aplauduje a ostatní ženy tiše závidí, pokud je co. Ale když já vlezu do přeplněný tramvaje s napůl staženejma kalhotama, aby byla moje masivní erekce také odhalena jen z části, hned mě všichni označí za perverzního úchyla a sociopata. A navíc taky všichni neomaleně čumí, jakoby nevěděli, že mám oči na ksichtě.

1 komentář :