sobota 8. června 2013

Manifest nenávisti na sociálních sítích

Vážně přemejšlim o tom podstoupit informační detox a zakázat si na nějakej čas zpravodajský servery. Novinky.cz jsem si zakázal už dávno, stejně jako všechny ostatní pseudozpravodajský mrdky, ale bohužel ve mně převládá to nutkání mít alespoň trochu přehled o tom, co se děje. A pak za to platím vlastním sebenasráním kvůli úrovni internetový žurnalistiky, nemluvě o výblitkách naprosto vypatlanejch diskutérů. Většinu času to neřešim, docela se tou demencí dokážu i pobavit, ale občas mám pocit, že mi jen při pohledu na hlavní stránku mozkový buňky páchaj sebevraždu.

Podobnej bitch jsem si na sebe upletl na Facebooku. Mám v přátelích lidi, s kterejma si s největší pravděpodobností nikdy nebudu mít co říct, ale baví mě pozorovat jejich debilitu. A pak mám jednou blbej den, dojde mi tabák, mám průjem nebo dokonce musím vstát z postele, a podstupuju neuvěřitelnou zkoušku trpělivosti, během který se přemáhám, abych někomu neokomentoval status stylem:

"Drž už kurva hubu, ty afektovaná, ufňukaná, stupidní píčo. Divím se, že ses při svý debilitě ještě neudusil/a zubním kartáčkem."

Přeji Vám krásně vymrdané odpoledne.

Žádné komentáře :

Okomentovat