pátek 11. října 2013

Poslední kapka od Velkýho Bratra aneb Fašistický manýry O2

Už několik let mám zařízenej mobilní tarif u O2 a účet za telefon platím jednou za dva měsíce a to tak, že pokaždý když mi přijde tahle SMS...

"Vazeny zakazniku, za 4 dny dojde k odpojeni odchozich hovoru. Uhradou dluzne castky Kc xxx na ucet xxx, v.s. xxx, tomu predejdete. Pokud k odpojeni dojde, reaktivace sluzeb je zpoplatnena castkou xxx. Dekujeme O2"

...okamžitě odešlu peníze a mám na další dva měsíce klid. Jenže to bych si nesměl namrdat do holínek, že? Vše začalo lehce provokativními a ledabyle položenými dotazy ve středu a ve čtvrtek...



...a končilo několika málo zábavnými retweety.


Jediná věc, kterou se o mně mohl vskutku vstřícný pošuk z O2 dozvědět z rozhovoru výše, je moje jméno. Internet u nás doma neni napsanej na mě, tudíž zřejmě někdy mezi pauzou na honění na zaměstnaneckejch hajzlech a kurvení poctivě placenýho internetu si zmocněnec zla vyhledal mé jméno a odhalil mou strategii placení účtů. A tak mě dnes ráno probudila tato SMSka, která mě z postele zvedla velice snadno i po třech hodinách spánku:


Upozornění na čtyřdenní lhůtu na zaplacení, který mi zatím pokaždý přišlo, se najednou nekoná. A ano, já skutečně věřím tomu, že ty korporátní zmrdijedi surfujou po netu jak vyjetý a hledaj. Svědčí o tom i fakt, že nemusíte slovo "O2" použít ani v rámci hashtagu, ani nemusíte tweet adresovat přímo jim - ONI SI VÁS NAJDOU!

Co bude dál? Začne zničeho nic hořet Reichstag?

Žádné komentáře :

Okomentovat