sobota 5. října 2013

Neptej se mě na mou píču

Hele vole, sociální sítě mám fakt rád. Baví mě interagovat s lidma, ať už je znám nebo ne a prostě mě jen baví; ať už jenom tak blbnu nebo se s nima hádám jak kokot o píčovinách, celkově mě uspokojuje ten pocit oboustranný online komunikace. Ale co mě fakt fascinuje je ta trendy cool mrdka ask.fm. Já jsem sice dost sebestřednej egočurák, ale nemůžu se rovnat s těma čubičkama, který na svou zeď pověsí odkaz s nějakým peprným komentem typu "Ptejte se mě! Protože vás zajímám! Tak dělejte, vy píče! Jako haló?"

A pak se teda ze zvědavosti kouknu na jejich zeď, abych zjistil kolik nadrženejch blbečků je ochotnejch se ptát nějaký attention whore na pubescentní píčoviny. Nějakej idiot se najde vždycky, ale "vtipnější" bejvaj odpovědi. Podle mého dlouhodobého sociologického průzkumu (muhehe) ty samý flundry, který tak toužej po dotazech vypatlanejch blbečků, odpovídaj na jakoukoliv otázku jen trochu zavánějící intimitou s takovou neurčitostí, že mě jejich motivace dělat ze sebe kundu na internetu nedává už vůbec žádnej smysl.

Ve většině případů nejsou ani schopný odpovědět na otázku, jak často mají sex ("Chichichi... to vás nemusí zajímat :P"), takže moje nutkání se zaregistrovat jen proto, abych se zeptal, jestli si nechaj mrdat prdel, je pryč. Od čeho teda kurva ty stránky jsou?! Já už vážně ničemu nerozumim.

Jestli vás baví jenom ten fakt, že někdo věnuje čas tomu zeptat se vás na kokotinu, stoupněte si s cigárem před hlavák a nechte se vyslýchat od dealerů komunikačních společností, pojišťováků, křesťanů s letákama nebo smažek sockujících drobný a cigáro, a nezasírejte mi kurva kyberprostor.

"Prosím vás, slečno, neměla byste nějaký drobáky?"
"Chichichi...možná jo a možná ne! :P"

Žádné komentáře :

Okomentovat